čtvrtek 11. září 2008

Houbovka

No, možná to měla být bramboračka. Já ani nevím. Měly tam být houby a brambory. A toto vzniklo. Nejlépe mi chutná 4. den po uvaření.... Vážně! :-))
Hlavní impuls byl, že tatínek si vyjel na Vysočinu a narozdíl ode mě o dovolené v Jeseníkách prokázal jistý houbařský um a pár kousků z říše Funghi dovezl...a nabídl. Vybrala jsem si 4 pěkné křemenáče.
Houby nakrájíme na větší kusy a zasmahneme na másle s trochou oleje. Okořeníme kmínem, přidáme na nepříliš drobné kusy nakrájenou cibuli. Moje finta fň je zeleninová základ od babičky ve skleničce (mrkev, celer a petržel najemno a zavařit). Tož toho pár lžiček jsem taky dala. Vše orestujeme se lžící hladké mouky a zalejeme vodou. Dvě velké brambory nakrájíme na menší kousky a povaříme do měkka. Že je jejich sezóna, přihodila jsem pár celých rajčátek. Vhodné je též přidat nějaké zelenisko (libeček a petržel). A těsně před podáváním moje třešnička na dortu... Tím je utřený česnek - dle libosti. Což je u mě víc než míň. Samozřejmě, pak to chce do druhého dne sexuální abstitenci, popř. partnera zlákat též ke konzumaci :-D.
Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat