čtvrtek 10. dubna 2008

Zvířátka na BVV

Miluju zvířátka. Teda, takové ty větší. Třeba hmyz moc nemusím (kdyžtak leda zakonzervovaný formaldehydem), ale ty typické domácí, ty zbožňuju. Proto jsem udělala tu věc, že jsem se v neděli 6. dubna vypravila na brněnské výstaviště za zvířátky našeho venkova :-), která zde byla v rámci veletrhů Techagro, Animal Vetex a Silva Regina.

Část skotu byla umístěna před pavilonem H, ostatní zvířátka si pak lebedila přímo v něm. Až mi oči přecházely ze všech těch kraviček, ovčátek, prasátek a koziček...
Jen je mi líto, že jsem propásla doplňkovou akci dětského koutku - Namaluj si kravičku :-D.
Také je škoda, že zde nebyla vystavena třeba i drůbež, ale nejsem si jistá, zdali se to už nevymyká zaměření Animal Vetexu. Nehledě na ptačí chřipku.























V myslivecké části pak kromě všelijakých vycpanin, parohů, zbraní, oblečení a vzorníku skleněných očí (to není legrace) bylo taky pár živých zvířátek.



Ze zbytku expozice mě kromě včelařských stánků už nic moc nezaujalo. Všude samý traktor a tak, to není zrovna věc, kterou bych potřebovala do domácnosti :-)).

A musím se ještě přiznat, že jsem neodolala a odnesla si navíc výborný kozí sýr a taky jehněčí klobásku.
Ovečko, nezlob se na mě...

Žádné komentáře:

Okomentovat